دانلود تحقیق به صورت ورد و پاور پوینت

فروش ویژه آیکون های 2014

نویسنده :الدوز لو
تاریخ:شنبه 25 مرداد 1393-10:54 ق.ظ

فروش ویژه آیکون های 2014

قیمت:25000ریال

موضوع  :

فروش ویژه آیکون های 2014

    فرمت عکس : PNG



جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید




داغ کن - کلوب دات کام
نظرات() 

تأثیر ویژگیهای فردی منابع انسانی بر اثربخشی مدارس غیرانتفاعی

نویسنده :الدوز لو
تاریخ:شنبه 25 مرداد 1393-10:44 ق.ظ

تأثیر ویژگیهای فردی منابع انسانی بر اثربخشی مدارس غیرانتفاعی

قیمت:45000ریال

موضوع  :

تأثیر ویژگیهای فردی منابع انسانی بر اثربخشی مدارس غیرانتفاعی

    فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)

چكیده

نیروی انسانی نقش سازنده و كلیدی در پیشبرد ماموریتها، هدفها، سیاستها، خط مشی ها و استراتژیهای سازمان داراست و از اركان رشد و بقای سازمان محسوب می‌گردد .در هر سازمانی به منظور اثربخش نمودن امور و نیل به هدفهای سازمانی از معیارهایی استفاده می‌كنند. اهم این معیارها عبارتند از جذب، آموزش و حفظ نیروی انسانی كارآمد و متخصص. از آنجا كه ویژگیهای فردی منابع انسانی با اثربخشی سازمانی رابطه دارد، در این راستا محققین برای دستیابی به نتایج مطلوب هدفهای علمی و كاربردی را مدنظر قرار داده‌اند. بدین منظور قصد بررسی و پاسخگویی به این سوالات را دارند: (1) آیا بین سابقه كاری منابع انسانی واثر بخشی مدارس غیر انتفاعی رابطه معنی داری وجوددارد؟ (2) آیا بین تحصیلات منابع انسانی و اثر بخشی مدارس غیر انتفاعی رابطه معنی داری وجود دارد؟ (3) آیا بین شخصیت منابع انسانی و اثربخشی مدارس غیر انتفاعی رابطه معنی داری وجود دارد؟ در این تحقیق، سابقه كار، تحصیلات و شخصیت متغیر مستقل و اثربخشی متغیر وابسته در نظر گرفته شده است. با توجه به سوالات تحقیق سه فرضیه برای آن تدوین گردید كه برای تجزیه و تحلیل فرضیه ها پرسشنامه 47 سوالی طراحی، توزیع و جمع آوری شد. پس از بررسی و تحلیل سوالات و آزمون فرضیه ها به روش «كای دو» مشخص گردید كه بین سابقه كاری منابع انسانی و اثربخشی (فرضیه اول ) رابطه معنی داری وجود ندارد ولی بین تحصیلات و شخصیت منابع انسانی و اثربخشی سازمانی (فرضیه دوم و سوم ) رابطه معنی داری وجود دارد.



جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید




داغ کن - کلوب دات کام
نظرات() 

پاورپوینت برنامه الگویی HACCP برای تولید بستنی

نویسنده :الدوز لو
تاریخ:شنبه 25 مرداد 1393-10:20 ق.ظ

پاورپوینت برنامه الگویی HACCP برای تولید بستنی

قیمت:30000ریال

موضوع  :

پاورپوینت برنامه الگویی HACCP برای تولید بستنی

    فرمت فایل: PPT (قابل ویرایش)

فهرست مطالب

  • برنامه الگویی HACCP برای تولید بستنی
  • ۱٫ توصیف فرآورده
  • جدول توصیف فرآورده بستنی
  • ۲٫ فرآیند تولید
  • ۳٫ شناسایی و ارزیابی مخاطره ها و تعیین CCPs
  • شناسایی CCPs با به کارگیری درخت تصمیم گیری CCP در فرآیند تولید بستنی
  • CCPs که در فرآیند تولید بستنی در شرکت … شناسایی شد.

مقدمه :

بستنی (Ice cream) فرآورده لبنی منجمد آماده مصرفی است که اط شیر گاو و یا گاومیش از طریق ترکیبل و فرآیند مناسب بر روی خامه یا سایر فرآورده های لبنی با شکر و مواد طعم دهنده خوراکی بدست می آید. همچنین حاوی, پایدار کننده ها, قوام دهنده ها و رنگ های خوراکی مجاز نیز میباشد.
این برنامه صرفاً ةک فرآورده یعنی “بستنی” را پوشش می دهد. اگر شرکت بخواهد فرآورده های دیگری را تولید کند باید برنامه دیگری نیزتدوین نماید



جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید




داغ کن - کلوب دات کام
نظرات() 

پروپوزال ارزیابی عوامل موثر بر پذیرش بانکداری الکترونیکی در بین مشتریان

نویسنده :الدوز لو
تاریخ:شنبه 25 مرداد 1393-10:18 ق.ظ

پروپوزال ارزیابی عوامل موثر بر پذیرش بانکداری الکترونیکی در بین مشتریان

قیمت:485000ریال

موضوع  :

پروپوزال ارزیابی عوامل موثر بر پذیرش بانکداری الکترونیکی در بین مشتریان

    فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)

بیان مساله :

پیشرفتهای تكنولوژی به صورت بنیادی جهان را دگرگون ساخته است، و روش و طریقه ای را كه افراد در امور تجاری و شخصی رفتار می كنند تغییر داده است (Bandura,2002). به صورت خاص، در طول دو دهه گذشته صنعت بانكداری منابع قابل توجهی را در استفاده از تكنولوژی های اطلاعاتی سرمایه گذاری نموده است. در پاسخ به خصوصی سازی، رشد شبكه های جهانی و افزایش سطح درآمدها صنعت بانكداری تكنولوژی های جدید را بر پایه ارائه خدمات به كار گرفته است كه بانكداری الكترونیكی نامیده می شد و هدف از آن دستیابی و حفظ مزیت های استراتژیك می باشد (Joseph& Stone,2003). تكنولوژی بانكداری الكترونیكی به فعالیت های مالی اشاره دارد كه با استفاده از تكنولوژی الكترونیكی انجام می شود. این طیف از ماشین های تحویل دار خودكار (ATM) تا دیگر خدمات مانند پس انداز های مستقیم، پرداخت صورت حساب الكترونیكی،  انتقال سرمایه الكترونیكی، تلفن بانك و بانكداری آنلاین را شامل می شود. این تكنولوژی های الكترونیكی مالی در مراحل مختلف توسعه قرار دارند. برای مثال ماشین های تحویل دار خودكار نزدیك به 30 سال است كه مورد استفاده قرار می گیرند و به طور گسترده مورد قبول مشتریان قرار گرفته است.

از طرف دیگر تلفن بانك، پرداخت صورت حساب الكترونیكی و بانكداری آنلاین از جمله های فعالیت های اخیر اضافه شده به خدمات بانك ها می باشد كه نیازمند كامپیوتر و اینترنت می باشد و به اندازه ماشین های تحویل خودكار  در میان مشتریان دارای مقبولیت نمی باشدKolodinsky & Hogarth, & Hilgert, 2004)). از دید مشتریان بانكداری الكترونیكی مزایای بسیاری برای افراد فراهم می آورد، مانند دسترسی سریع حساب و موجودی خود، توانایی انتقال های بانكی خود از راه دور و سرمایه گذاری و تكمیل كاربردهای الكترونیكی. با بانكداری الكترونیكی زمان و مكان مفهوم خود را از دست می دهند و این خدمات در هر زمان و صرف  نظر از مكانی كه افراد در آن  قرار دارند قابل دسترسی می باشد.

در سطح سازمانی، كاربرد بانكداری الكترونیكی اجازه می دهد بانك ها به نیازهای مختلف مشتریان در مكان های متفاوت به صورت همزمان پاسخ گویند. هدف و نیت صنعت بانكداری استفاده آسان تر و مناسب تر مشتریان از این تكنولوژی ها می باشد. بانكداری الكترونیكی محوری اساسی در كمك به بانك ها در انتقال از مكان های چند گانه به یك بازار جهانی و پر منفعت می باشد. ( Giannakoudi,1999). رهبران صنعت بانكداری الكترونیكی را برای جستجوی و بدست آوردن مزیت های كاهش در هزینه های پرسنلی به كار می برند. نگرش ها در مورد ارزشهایی كه بانكداری الكترونیكی برای سازمانها به همرا ه دارد بسیار متفاوت می باشد و شامل بهبود تصویر ذهنی مشتریان، حفظ مشتریان، تعهد مستمر میان بانك ها و مشتریان، مزیت های رقابتی بر پایه كارایی كسب شده از حوزه های مختلف و افزایش خدمات مشتری می باشد.

بانكداری الكترونیكی همچنین كاركنان را از وظایف تكراری، ساده و روزمره رها ساخته و به آنها اجازه می دهد زمان خود را  به فعالیت های درآمد زا اختصاص دهند.

از منظر مالی، بانكداری الكترونیكی می تواند به طور قابل ملاحظه ای بر نرخ تنزیل بانكداری تاثیر داشته باشد. به طور ویژه، بانكداری الكترونیكی هزینه های عملیاتی و اداری را كاهش داده و از این طریق مزیت های هزینه ای قابل ملاحظه ای را برای صنعت بانكداری به همراه دارد ( Aladwini,2001). از نقطه نظر رقابتی، مزیت های بانكی خصوصا از طریق بانكداری الكترونیكی این فرصت را فراهم می اورد تا بانك ها بتوانند با موسسات بزرگ مالی رقابت كنند. با وجود ظهور این سیستم های تكنولوژی بانكداری الكترونیكی نوآورانه كه برای افزایش رفاه زندگی ما و تسهیل انجام فعالیت های روزانه  طراحی شده است، پذیرش مصرف كننده دارای یك نوع تاخیر زمانی می باشد و تعداد  مصرف كنندگان این نوع از خدمات در حد انتظار رشد ننموده است (Flavian, et al,2004). هنوز هم میلیون ها نفر از افراد از بانكداری الكترونیكی استفاده نمی كنند و انتظار هم نمی رود در آینده ای نزدیك از آن استفاده كنند (Wang & Lin & Tang,2003). علیرغم معدود بودن استفاده از بانكداری الكترونیكی محققان هنوز به دنبال دلایل مقاومت افراد در كاربرد این نوع تكنولوژی می باشند. بر اساس تحقیقات موسسه فارستر 20درصد اروپایی ها از خدمات بانکداری اینترنتی استفاده می کنند که این مقدارنسبت به دو سال قبل بیش از دو برابر شده است و پیش بینی می شود تا سال2007 به حدود 130 میلیون نفر برسد(ساهوت،2003).  بانكداری الكترونیك رامی توان استفاده از تكنولوژی پیشرفته شبكه ها ومخابرات جهت انتقال منابع(پول) درسیستم بانكداری معرفی نمود. درواقع بانكداری الكترونیك به معنای یكپارچه سازی بهینه كلیه فعالیتهای یك بانك ازطریق بكارگیری تكنولوژی نوین اطلاعات، مبتنی بر فرایند بانكی منطبق برساختار سازمانی بانكها است كه امكان ارائه كلیه خدمات مورد نیاز مشتریان را فراهم می سازد.(ونوس ومختاران ،1381،ص 17). اساساً، بانكداری الكترونیكی به فراهم آوردن امكان دسترسی مشتریان به خدمات بانكی با استفاده ازواسطه های ایمن وبدون حضورفیزیكی اطلاق می شود.(كهزادی، 1382).

خدمات بانکداری الکترونیکی به شیوه های گوناگون قابل ارائه استکه از جمله آن می توان به: بانکداری الکترونیکی، بانکداری خانگی، بانکداری موبایل، خود پرداز، فروش نقطه ای و بانکداری اینترنتی اشاره کرد.بانکداری تلفنی:عبارت است ازعرضه خدمات مالی شعب از طریق دستگاههای مخابراتی که درآن مشتریان بانکها می توانندمعاملات بانکی جزئی خود را به وسیله یک دستگاه تلفن انجام دهند.

دربانکداری خانگی بانك ها از طریق ایجاد یك پایگاه اینترنتی و معرفی آن به مشتریان با آنهاارتباط برقرار كرده وخدمات خود را از طریق این شبكه به مشتریان ارائه می دهند.علاوه بر این، از این طریق مشتریان به راحتی می توانند با استفاده از اینترنت وشبكه جهانی وب با بانك خود ارتباط برقرار كرده وبدون نیاز به حضور فیزیكی فعالیتهایشان را انجام دهند.

با استفاده ازتلفن همراه می توان بسیاری از عملیات بانكی را، همچون: بررسی وجه مانده درحساب های مختلف، توقف پرداخت چك، نقل وانتقال پول از حسابی به حساب دیگروغیره، را انجام داد.  برحسب تجربه های بدست آمده برای انجام امور بانكی، تلفن همراه از تلفن عادی ایمن تر است.(حسن زاده وپورفرد، 1382، ص 7)


جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید




داغ کن - کلوب دات کام
نظرات() 

خرید تقویم سال1393

نویسنده :الدوز لو
تاریخ:شنبه 25 مرداد 1393-09:25 ق.ظ

خرید تقویم

قیمت:20000ریال

.:: خرید تقویم سال1393 ::.

این فایل شامل 6 فایل PNG بوده و شما به راحتی میتوانید در فتوشاپ عکس های خودتان را در آن قرار دهید.

تقویم دیواری تک برگ در سایزهای 30*60 و 30*40 رزولیشن بالا مناسب برای چاپ است.



جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید




داغ کن - کلوب دات کام
نظرات() 




Admin Logo
themebox Logo



شبکه اجتماعی فارسی کلوب | Buy Website Traffic | Buy Targeted Website Traffic